شناسه خبر:73408
1402/6/18 13:16:42

دادستان همدان از حادثه برای ‌اتوبوس تهران- مهران خبر داد و گفت: در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند و متأسفانه یک نوزاد جان خود را از دست داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی‌موقر درباره جزئیات انفجار در یک دستگاه اتوبوس اظهار کرد: ساعت چهار بامداد یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت مهران در حرکت بود، نرسیده به روستای رسول‌آباد شهرستان بهار دچار انفجار شد.

وی عنوان کرد: در این انفجار 9 نفر مصدوم شده‌اند و متأسفانه یک نوزاد جان خود را از دست داد.

دادستان همدان از انتقال سریع مصدومان به بیمارستان بعثت همدان خبر داد و تصریح کرد: درحال حاضر تیم چک و خنثی استان علت حادثه را وجود مواد نیترات که در کوله‌پشتی یکی از مسافران کشف شده، عنوان کرده‌اند که جزئیات آن در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: حامل کوله‌پشتی خود نیز مصدوم و تحت نظر و مداوا است.

رئیس پلیس راه استان همدان نیز گفت: صبح روز پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس که از مبدأ تهران به مقصد ایلام در ابتدای گردنه اسدآباد استان همدان در حرکت بوده، در اثر انفجار مایعی که در ساک یکی از مسافران اتوبوس قرار داشته و در جاباری سقفی اتوبوس بوده، کنترل خودرو از دست راننده خارج می‌شود.

سرهنگ علی فکری افزود: علت تامه حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است که متعاقبأ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان بهار نیز گفت: این حادثه صبح 16 شهریورماه رخ داده است.

مهدی دیرباز ابراز کرد: با گزارش این سانحه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس (کد صالح‌آباد و کد شهری یک بهار و کد گردنه اسدآباد) و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به صحنه اعزام و بعد از انجام اقدامات درمانی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان نیز گفت: حال عمومی مصدومان سانحه اتوبوس مسیر همدان- کرمانشاه مساعد است.

رضا طهماسبی افزود: بلافاصله پس از اعزام مصدومان این حادثه مداوا و اقدامات درمانی روی آن‌ها آغاز شد.

 

شناسه خبر 73408