شناسه خبر:73903
1402/7/4 11:18:18
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

شاهد تحول رو به رشد در والیبال همدان هستیم

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: شاهد تحول رو به رشد در رشته والیبال هستیم، به‌طوری که این رشته ورزشی جهش چشمگیری در ارزیابی فدراسیون داشته و همدان توانسته جزء 10 استان برتر کشور در این رشته قرار بگیرد.

علی حقیقی روز دوشنبه در دیدار با اعضای هیئت‌رئیسه والیبال استان همدان اظهار کرد: والیبال همدان در عرصه‌های مختلف اعم از استعدادپروری، برگزاری جشنواره‌های آموزشی، دوره‌های دانش‌افزایی، میزبانی‌های کشوری و توسعه فراگیر شهرستان‌ها در این رشته موفق عمل کرده است.

وی اظهار کرد: حضور پیشکسوتان و کارشناسان خبره والیبال در کنار قشر جوان و دانش‌آموخته باعث شده تا در فضای به دور از حاشیه و توأم با همدلی، شاهد رشد روزافزون این ورزش باشیم.

حقیقی ادامه داد: ورزش‌های توپی همچون والیبال در فصل تابستان با استقبال خوب خانواده‌ها مواجه شده و برنامه‌ریزی خوبی را در اغلب رشته‌های ورزشی شاهد بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان همچنین یاد و خاطره مرحوم پروین مسعودی از پیشکسوتان مطرح والیبال همدان را گرامیداشت و یادآور شد: مرحوم مسعودی از مفاخر تاریخ ورزش همدان بود و خدمات وی در اذهان همگان ماندگار است.

* مسابقات والیبال برفی نگاه‌ها را به همدان ویژه‌تر کرد

رئیس هیئت والیبال همدان نیز در این نشست گفت: فعالیت‌های والیبال این استان در دو سال اخیر چشمگیر بوده و هدف‌گذاری ما ارتقای جایگاه این رشته ورزشی در کشور است.

حمید بادامی‌نجات افزود: میزبانی‌های کشوری همچون والیبال برفی باعث شد تا همه نگاه‌ها به همدان به نسبت سال‌های قبل ویژه‌تر شود و بتوانیم با انگیزه مضاعف سایر اهداف تعریف‌شده را اجرایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال به دنبال تکرار میزبانی سال قبل والیبال برفی کشور هستیم و می‌خواهیم این استان را آزمونه (پایلوت) این رشته ورزشی کنیم.

رئیس هیئت والیبال همدان یادآور شد: والیبال همدان نسبت به سه سال گذشته با ارتقای 10 پله‌ای در رتبه‌بندی فدراسیون در سطح کشور همراه شده که نشان از تلاش و زحمات اعضای هیئت دارد.

شناسه خبر 73903