شناسه خبر:7427
1398/2/2 09:27:01

سپهرغرب، گروه خبر: نظام جمهوری اسلامی ایران حرکتی مردمی از سوی مردم بود که برای مردم و با اهداف والای الهی به‌وجود آمد. نظامی که مردم ارکان اصلی آن بوده و خود شالوده و بنای انقلابشان را بنیان نهادند؛ نخستین حرکتی که در ایران مردم را به انقلاب وا‌داشت، حرکت به سوی کمال، معنویات و اسلام و قرآن بود.

در مسیر انقلاب مردمی ایران نقش بی‌بدیل رهبر بر کسی پوشیده نیست. امام خمینی (ره) به‌عنوان‌ نظریه‌پرداز نهضت‌ اسلامی‌ و بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ‌توانست نقش رهبری را به بهترین شکل ممکن در تاریخ ایران و حتی جهان روشن کند و پیروزی انقلاب اسلامی ‌نتیجه نقش مؤثر رهبری در هدایت خیزش مردمی ‌و عبور از حوادث سخت و گوناگون در طول دوران شکل‌گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی بوده است؛ حضور بسیج نیروهای مردمی از ابتدای انقلاب تاکنون در کنار رهبر به‌عنوان خالص‌ترین و ناب‌ترین نیروها، نقش مؤثری در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و مردمی ایران داشته است و این حضور مردمی و نقش مؤثر رهبری در انقلاب بر اقتدار و تأثیر آن در جهان می‌افزاید تا جایی که هرروز بر اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

امروز برخی تنها اقتدار در بعد نظامی برای یک کشور را کافی می‌دانند، اما به اعتقاد اکثر کارشناسان اگر کشوری می‌خواهد به معنای حقیقی کلمه در جهان مقتدر باشد تنها نباید به بعد نظامی بسنده کند، بلکه باید در دیگر عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز دارای اقتدار باشد که ایران اسلامی هم‌اکنون با پشتیبانی مردم و درایت رهبری در همه عرصه‌ها هرروز بر اقتدار آن افزوده می‌شود.

مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) از ابتدای تشکیل وزارت اطلاعات به آرامش و امنیت کشور افزود. وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان و منطقه محسوب می‌شود که با هوشیاری و آگاهی تمام اجازه نمی‌دهد تا دشمنان و بدخواهان به امنیت این کشور خدشه وارد کنند؛ دشمنانی که هرروز برای این انقلاب نقشه‌هایی در سر پرورانیده، اما با درایت و هوشیاری حافظان حریم اسلام و قرآن، نقشه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.

از ویژگی‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) ولایتمداری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که مسیر آن حول اسلام ناب محمدی (ص) و قرآن است. سربازان مخلصی که با تیزبینی و تبعیت محض از ولایت‌فقیه فقط در حصار و چارچوب ولایت و اخلاص تعریف می‌شوند، بدون هیچ‌گونه هیاهو و فضاسازی همه همت خود را بر شناسایی عواملی که ممکن است امنیت مردم را به مخاطره بیندازند مصروف داشته‌اند و راحتی و آرامش خود را برای ناکام گذاردن دشمنان جمهوری اسلامی و مردم این سرزمین وقف کرده‌اند.

امروز شاهد امنیت ایران در میان کشورهای ناامن منطقه هستیم که آنان همه این خدمات و فداکاری‌ها را بی‌ادعا و با کمترین هزینه مادی در سایه تبعیت از مقام معظم ولایت و رهبری و اخلاص به انجام رسانده‌اند. پس از پایان دفاع مقدس وزارت اطلاعات حضور خود را در عرصه‌ها به‌ویژه بخش‌های امنیتی و فرهنگی تقویت کرد و در همه‌جا حضور داشت که هر توطئه‌ای علیه نظام اسلامی شکل می‌گیرد، بلافاصله دفع ‌شود.

بیش از سه دهه مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات امنیت را برای مردم و اقتدار را برای ایران اسلامی به همراه آورده است که قطعاً این مجاهدت‌های بزرگ پاداش والایی از سوی خداوند متعال برای سربازان گمنام به همراه خواهد داشت و امروز عزت، سربلندی، اقتدار و کلید فتوحات انقلاب مرهون رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و تلاش‌های جهادگونه سربازان گمنامی است که در عرصه‌های گوناگون راه را بر فعالیت‌های خرابکارانه دشمن بسته نگه داشته‌اند.

 

شناسه خبر 7427