شناسه خبر:74679
1402/7/23 13:22:54

نشست شورای اداری شهرستان چرداول در محروم‌ترین نقطه‌ی شهرستان یعنی در روستای «شله‌کش» برگزار شد.

حضور علی محمدی فرماندار و مسئولان ارشد شهرستان در میان مردم و شنیدن و پیگیری مشکلات آنان یک حرکت مردم‌سالارانه است که می‌تواند بیش از پیش مردم را امیدوار کند.

 

آری، امروز حتی آنانکه پای آمدن به دفتر مدیران نداشتند (افراد سالخورده) توانسته بودند خود را به مسجد روستا برسانند تا از مشکلات خود بگویند.

 

دریافت بیش از 100 نامه از مردم منطقه توسط فرماندار و دستور فوری و ارجاع به مدیران ذی‌ربط شهرستان و استان از نتایج این حرکت خوب بود.

 

مشکلاتی از قبیل اینترنت، جاده دسترسی به روستا، جاده‌های بین مزارع، توسعه طرح هادی، ساماندهی محصولات کشاورزی، اجرای طرح‌های آبخیزداری، مشکل بیکاری جوانان و اشتغال، برق و... که مورد توجه مسولان ادارات مربوطه قرار گرفت و همانجا برای پیگیری پاسخ مثبت دادند.

 

در این میان فعال‌سازی پروژه بزرگ راهسازی شله‌کش به سمت تنگ قیر، اختصاص اعتبار لازم برای رفع مشکل اینترنت منطقه، اختصاص اعتبار لازم جهت تجهیز اماکن مذهبی روستا، تسریع در اجرای طرح هادی روستاها، برنامه‌ریزی در جهت ایجاد طرح‌های اشتغال‌زا در منطقه، پیگیری مشکلات کشاورزان منطقه توسط دستگاه‌های ذی‌ربط، رسیدگی به مشکلات افراد تحت پوشش منطقه توسط دستگاه‌های حمایتی و... ازجمله خبرهای خوبی بود که توسط فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در بین روستاییان اعلام شد.

 

در این شرایط خاص حضور پررنگ مسئولان در بین مردم به‌ویژه در مناطق دورافتاده روستایی و محروم علاوه بر اینکه موجب همدلی بین مردم و مسئولان و دلگرمی و امیدآفرینی در بین اقشار ضعیف و نیازمند جامعه خواهد شد.

 

 

شناسه خبر 74679