شناسه خبر:74819
1402/7/27 11:27:15

سپهرغرب-گروه خبر:کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در محکومیت خوی وحشی‌گری اسرائیل و بمباران غیر نظامیان، کودکان و زنان در بیمارستان غزه، تجمع کردند.

ظهر روز گذشته کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی در دو بیمارستان بعثت و بهشتی، تجمع کردند.
در حاشیه این تجمع سرکشی و بازدید از بخش کودکان این دو بیمارستان نیز انجام شد.
 
* حمله رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» غزه یک جنایت جنگی است
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در این تجمع با بیان اینکه حمله رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» غزه یک جنایت جنگی است، عنوان کرد: اگر جنایت مذکور را در همین بیمارستان تصور کنیم، متوجه عمق فاجعه خواهیم شد.
 
محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه حجت بر کسانی که هنوز برای آن‌ها حق و باطل مشخص نشده است تمام شد، اذعان کرد: این حادثه باعث شد همه مردم دنیا به تشخیص برسند که در کجای این میدان قرار دادند و ان‌شاءالله که بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.
 
وی با بیان اینکه افرادی که از انسانیت بویی نبرده‌اند چنین فاجعه‌ای را رقم زدند، اظهار کرد: زمانی که کودکان روی تخت بیمارستان بستری هستند و رنج می‌کشند، پرستاران و کادر درمان به بیماران خدمت می‌کنند و یا مادری کودکی خود را در آغوش گرفته، این جنایت رخ می‌دهد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان تأکید کرد: همه باید به حمایت صریح از مردم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل برخیزیم.
 
 
 
 

شناسه خبر 74819