شناسه خبر:74851
1402/7/29 13:25:38

استاندار همدان با بیان اینکه اشتغال‌زایی در استان طی 6 ماه نخست سال‌ جاری بیش از میزان تعهد محقق شده است، گفت: تاکنون برای 11 هزار و 500 نفر اشتغال‌زایی شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر روز پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: امسال ایجاد حدود 20 هزار اشتغال در استان را تعهد کردیم که تاکنون برای 11 هزار و 500 نفر اشتغال‌زایی انجام شده و بیش از تعهد 6 ماهه نخست سال است.

 

وی گفت: 94 درصد از دستگاه‌های اجرایی موافقت‌نامه‌‌های اعتباری خود را مبادله کرده‌اند و تسریع در روند تبادل موافقت‌نامه‌های دستگاه‌ها مورد تأکید است.

 

استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ارائه سرفصل‌هایی جهت تأمین اعتبار از وزارت متبوع را باید پیگیری کنند، ابراز کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی هم جذب اعتبارات تخصیصی از محل تملک دارایی و سفر رئیس‌جمهور را در موعد مقرر پیگیر باشند.

 

وی با اشاره به تصویب مصوبات حوزه نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده پنج و کارگروه زیربنایی، اظهار کرد: طبق اعلام وزارت نفت، پروژه‌هایی که از محل اعتبارات نفت تخصیص پیدا می‌کنند، باید در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز مصوب شوند.

 

 

شناسه خبر 74851