شناسه خبر:75396
1402/8/13 11:05:14

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال تعداد 40 خدمت مسکن به مددجویان ایوان ارائه خواهد شد.

«ناصر مرادی» در مراسم واگذاری 6 واحد مسکونی به مددجویان ایوان اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون 12 واحد مسکونی برای مددجویان ایوان ساخته شده است که برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی حداقل 350 میلیون تومان شامل کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه تا پایان سال 10 واحد مسکونی دیگر با مشارکت سایر دستگاه‌ها برای مددجویان ایوان ساخته خواهد شد، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال تعداد 40خدمت مسکن به مددجویان ایوان ارائه می‌شود.

 

همچنین مرادی در دیدار با فرماندار ایوان اظهار کرد: اولویت‌های اصلی کمیته امداد در خدمت رسانی اشتغال آفرینی، مسکن و حوزه‌های فرهنگی است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بانکها در فرایند اشتغال آفرینی برای نیازمندان همراه اصلی کمیته امداد هستند درخواست ما این است که شورای اشتغال و بانکها این مهم را مورد توجه قرار دهند.

 

اکبری، فرماندار ایوان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه کمیته امداد از زمان تأسیس خدمات ماندگار و کم نظیری را به مردم محروم ارائه داده است، تصریح کرد: در شهرستان ایوان در سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی انجام گرفته و خانواده‌های زیادی توانمند شده‌اند.

 

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خصوصاً مددجویان که آسیب‌پذیر هستند رفع مشکلات عدیده مردم خصوصاً تأمین مسکن گسترش فعالیت‌های کمیته امداد بسیار ضروری است.

 

فرماندار ایوان افزود: در خصوص تامین زمین برای مسکن نیازمندان کمیته امداد و بهزیستی در ایوان در حال رایزنی هستیم و در آینده این مشکل برطرف می‌شود.

 

 

شناسه خبر 75396