شناسه خبر:76290
1402/9/4 12:01:56

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان از آغاز سنجش سلامت نوآموزان همدان از چهارم آذرماه خبر داد.

رسول شیدایی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود سال 1403ـ 1402، اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی حضور داشتند که قرار شد مراکز دارای نیروی انسانی کافی، از چهارم آذرماه پذیرای نوآموزان و والدین برای سنجش باشند.

وی افزود: والدین پس از نوبت‌گیری الکترونیکی از سامانه my.medu.ir و یا از طریق پنجره خدمات الکترونیک درگاه دولت، با در دست داشتن شناسنامه خود و نوآموز، یک عکس از نوآموز و برگه چاپ‌شده نوبت‌گیری، به مرکز جامع سنجش مورد نظر مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی‌های صورت‌گرفته با علوم پزشکی مقرر شد والدین پس از مراجعه به مرکز جامع سنجش، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و ادامه فرآیند معاینات بالینی را پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از جذب 23 مربی گفتاردرمان و کاردرمان در راستای تکمیل کادر تخصصی آموزش‌وپرورش استثنایی خبر داد و گفت: در ادامه فرآیند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مربیان گفتاردرمان و کاردرمان، مرحله مصاحبه عمومی و تخصصی 23 نفر از افراد واجد شرایط علمی و عمومی توسط مصاحبه‌گران تخصصی گفتاردرمانی، کاردرمانی و مشاوره، انجام شد.

شیدایی خاطرنشان کرد: در این مرحله افرادی که در مراحل مختلف مصاحبه‌ها و گزینش حد نصاب لازم را کسب کنند، برای ادامه مراحل استخدامی به واحد امور اداری و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان معرفی خواهند شد.

 

شناسه خبر 76290