شناسه خبر:76872
1402/9/18 12:23:38

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال طرح هادی 36 روستا بازنگری می‌شود و مابقی روستاهای نیازمند بازنگری، در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح روز پنجشنبه در جلسه‌ طرح هادی روستایی در بنیاد مسکن اظهار کرد: امسال از محل اعتبارات در اختیار نماینده، طرح هادی تعداد 36 روستا بازنگری می‌شود و مابقی روستاهای نیازمند بازنگری، در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با قدردانی از پیگیری و فعالیت‌های بنیاد مسکن، درخصوص بازنگری طرح هادی روستاها افزود: طرح هادی روستا سند توسعه هر آبادی با افق 10 ساله است و پس از این مدت باید مورد بازبینی قرار گیرد که درحال حاضر این مدت به اتمام رسیده و نیاز به اجرای طرح بازنگری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به اجرای طرح بهسازی در روستاها اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن شهرستان همدان اقدامات خوب و قابل توجهی در این زمینه داشته و با استفاده از اعتبارات و نیز قیر تخصیصی در تعداد زیادی از روستاهای این شهرستان از سوی بنیاد مسکن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نهضت آسفالت در روستاها سرعت گرفته است، عنوان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن هم اقدامات قابل توجهی از سوی نهاد انقلابی بنیاد مسکن صورت گرفته که نشان از توان بالای این مجموعه در انجام طرح‌های عمرانی شهرستان است و این موضوع قابل تقدیر خواهد بود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان همدان نیز گزارشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن شهر همدان درخصوص بهسازی و اجرای طرح هادی و عمران روستایی، صدور سند اماکن روستایی و شهرهای دارای 25 هزار نفر جمعیت، داد.

سوری از بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بازنگری طرح‌های هادی و طرح نهضت ملی مسکن سخن گفت و از مساعدت‌ها و حمایت‌ها در تصویب اعتبار مورد نیاز طرح‌های عمرانی و بازنگری طرح هادی روستاها قدردانی کرد.

 

شناسه خبر 76872