شناسه خبر:77149
1402/9/25 09:34:00

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: بهره‌برداران همدانی که اقدام به کشت قراردادی کنند، از 20 درصد تخفیف بیمه محصول و کمک‌هزینه یک میلیون و 500 هزار ریالی حمل به‌ازای هر تُن محصول تحویلی به مراکز خرید تضمینی، بهره‌مند می‌شوند.

 

شهرام پرورش روز پنجشنبه ابراز کرد: در سال زراعی جاری هدف‌گذاری کشت قراردادی در استان همدان 519 هزار هکتار تعیین شده است.

وی ادامه داد: کشاورزی قراردادی شامل محصولاتی همچون گندم، جو، کلزا، گلرنگ و کاملینا می‌شود.

پرورش با تأکید بر ثبت‌نام و شرکت در این طرح ملی، خاطرنشان کرد: کشاورزان علاوه‌بر مراجعه حضوری به مراکز جهاد کشاورزی، می‌توانند با ورود به سامانه هوشمند کشاورزی قراردادی به آدرسhttps://gtc.ir و یا نصب اپلیکیشن مربوطه که در سامانه قابل دریافت است، اقدام به ثبت اطلاعات و عقد قرارداد کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به فرآیند عقد قرارداد اعم از ثبت‌نام، دریافت استعلام از مراکز مختلف، بانک کشاورزی، بیمه و جهاد کشاورزی در سامانه، اضافه کرد: کشاورزان در این حوزه با سه مجری دولتی و غیر دولتی طرف قرارداد هستند.

پرورش گفت: بهره‌برداران همدانی که اقدام به کشت قراردادی کنند، از 20 درصد تخفیف بیمه محصول و کمک‌هزینه یک میلیون و 500 هزار ریالی حمل به‌ازای هر تُن محصول تحویلی به مراکز خرید تضمینی، بهره‌مند می‌شوند.

شناسه خبر 77149