شناسه خبر:80104
1402/12/13 11:41:00

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع 140 تُن گوشت قرمز منجمد در همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، مسعود سعیدی با اشاره به توزیع گوشت قرمز منجمد برزیلی، اظهار کرد: 140 تُن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد در همدان تأمین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه روند توزیع گوشت قرمز منجمد ادامه‌دار است به‌نحوی‌ که تا ایام پایانی سال تأمین و عرضه می‌شود، افزود: تمام تلاش ما بر این است که میزان قابل توجهی روزانه گوشت قرمز در سطح استان توزیع شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه گوشت قرمز منجمد براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود، تصریح کرد: گوشت منجمد در 10 تا 15 نقطه از شهر همدان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه درصدد تأمین و توزیع گوشت منجمد در شهرستان‌ها نیز هستیم، تصریح کرد: شهروندان درصورت مشاهده تخلف در مراکز عرضه، تخلفات را به سامانه 124 گزارش کنند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

سعیدی با بیان اینکه روزانه رصد بازار در دستور کار است همچنین تأمین و توزیع اقلام اساسی با جدیت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود براساس میزان نیاز اقدام به خرید کنند، به‌ویژه که تأمین و توزیع گوشت منجمد ادامه‌دار است.

 

شناسه خبر 80104