شناسه خبر:80278
1402/12/16 11:10:14

سپهرغرب-گروه خبر:فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری هفت توزیع‌کننده مواد مخدر، معتاد و نگهدارنده اقلام ممنوعه در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط فرماندهی انتظامی بخش زند خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی از دستگیری هفت توزیع‌کننده مواد مخدر، معتاد و نگهدارنده اقلام ممنوعه در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط فرماندهی انتظامی بخش زند خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران انتظامی بخش زند با مشارکت معتمدین محل در حوزه استحفاظی این بخش اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران دو توزیع‌کننده مواد مخدر، سه معتاد به همراه مقادیری مواد مخدر و دو نگهدارنده اقلام ممنوعه را دستگیر و چهار دستگاه خودرو متعلق به متهمان را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری پنج سارق، چهار خریدار اموال سرقتی و کشف 12 دستگاه دوچرخه سرقتی در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری 13 این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح با توجه به وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، دو متهم در این زمینه شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها چند دستگاه دوچرخه سرقتی را کشف کردند و متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به سرقت 12 دستگاه دوچرخه اعتراف کردند.

ساکی اظهار کرد: در این طرح همچنین مأموران دو سارق اماکن خصوصی، یک سارق معابر عمومی و چهار خریدار اموال سرقتی به همراه مقادیری اموال سرقتی شامل تعداد 11 قطعه پرنده زینتی، یک حلقه درب آهنی، تعدادی داربست فلزی و پمپ و ادوات کشاورزی سرقتی را دستگیر کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف دو دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری چهار سارق در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری 11 خبر داد و گفت: در اجرای این طرح و در پی وقوع سرقت دو دستگاه خودرو پراید و وانت‌پیکان و یک دستگاه موتورسیکلت، با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی به‌عمل‌آمده سرانجام مأموران موتورسیکلت و خودروهای سرقتی را که در یکی از محلات رها شده بودند، کشف کردند و در این مأموریت مأموران همچنین دو سارق خانه‌باغ و دو سارق اماکن خصوصی را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: از سارقان خانه‌باغ یک دستگاه دینام کولر آبی کشف شد و سارقان اماکن خصوصی در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و درنهایت کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

شناسه خبر 80278