شناسه خبر:81141
1403/1/20 15:26:36
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان خبر داد:

امکان پرداخت کفاره و زکات فطره از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: امکان پرداخت کفاره و زکات فطره از طریق دستگاه کارت‌خوان هوشمند نانوایی فراهم شد.

سیدحسین خوانساری اظهار کرد: به‌منظور سهولت در پرداخت خیرات نان زکات فطره و کفاره گزینه‌ای مورد نظر در دستگاه کارت‌خوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که شهروندان می‌توانند با انتخاب هریک از گزینه‌ها نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: پس از ثبت تراکنش با برنامه‌ریزی که توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، افراد زیر پوشش می‌توانند از طریق کارت نان تحویلی توسط کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هریک از واحدهای نانوایی اقدام کنند.

خوانساری خاطرنشان کرد: در زمینه خیرات نیز به همین روال قابل انجام است و شهروندان می‌توانند در قِبال پرداخت مبلغ و انتخاب بازه زمانی مورد نظر معادل آن نان خیرات کنند.

نحوه پرداخت زکات فطریه از طریق دستگاه کارت‌خوان هوشمند نانوایی بدین‌گونه است که پس از ورود به گزینه فطریه می‌توان یکی از گزینه‌های فطریه عام یا فطریه سادات را انتخاب کرد، سپس مبلغ مورد نظر را وارد کرده، کارت بانکی را کشیده و رمز کارت را وارد کنید.

نحوه پرداخت کفاره از طریق دستگاه کارت‌خوان هوشمند نانوایی بدین‌گونه است که پس از ورود به گزینه کفاره می‌توان یکی از گزینه‌های کفاره عمد یا کفاره غیر عمد را انتخاب کرد، سپس مبلغ مورد نظر را وارد کرده، کارت بانکی را کشیده و رمز کارت را وارد کنید.

نحوه پرداخت خیرات نان از طریق دستگاه کارت‌خوان هوشمند نانوایی بدین‌گونه است که از منوی دستگاه کارت‌خوان گزینه خیرات را انتخاب کنید، در مرحله بعد مبلغ مورد نظر و تاریخ و زمان خیرات را ثبت کرده و سپس کارت بانکی را کشیده و رمز را وارد کنید.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81141