شناسه خبر:81967
1403/2/10 17:26:05
شهید مرادقلی کوروند:

متحد باشید

شهید مرادقلی کوروند در وصیت‌نامه خود آورده است: متحد باشید که ظالمان از اتحاد شما ضربه می‌خورند و دیگر بلند نمی‌شوند.

تبرک لحظاتمان با شهید مرادقلی کوروند:

مبادا آرزوى دنیوى که خود چند روزى بیش نیست، ما را فریب داده و از خدا غافل کند و خدا را یک لحظه فراموش کنیم و آن موقع چه جوابى در حضور شهدا و یتیمان آن‌ها و خداى باریتعالى داریم؟ پیرو ولایت فقیه باشید؛ برادران عزیز نیروهاى مسلح متعهد باشید و کارى که انجام می‌دهید برای خدا و فى‌سبیل‌الله باشد، نکند خداى‌ناکرده روزى شیطان بر ما غلبه کند و ما را از خط سیرى که داریم منحرف کند! برادران پاسدار بیایید از خودمان پاسدارى کنیم و همچنان که منزه و خالص هستید، باشید و یک لحظه از خدا غافل نشوید.

پاسدارى را یک تکلیف و وظیفه شرعى نسبت به زمان و هدف بدانید، نه اینکه یک شغل. حتی‌المقدور مستحبات را انجام دهید و از محرمات پرهیز کنید؛ همیشه خدا را ناظر و حاضر بدانید.

متحد و ید واحده باشید که ظالمان و ستمکاران از اتحاد شما ضربه می‌خورند و دیگر بلند نمی‌شوند.

این خون شهیدان بود که خون همه ملت‌هاى اسلامى را به جوش آورد و به آن‌ها حرکت داد و اسلام را حفظ می‌کنند، بدانید که نور خدا می‌درخشد و خواهد درخشید و عالم را نورانى خواهد کرد و آنچه در پشت پرده است، برملا خواهد شد و روسیاهان به خاک ذلت خواهند افتاد. قرآن، دعا و نهج‌البلاغه را زیاد بخوانید و با افراد بی‌تفاوت و ناصالح ارتباط نداشته باشید. اگر می‌توانید نماز شب به پا دارید، با نفس خود ستیز کنید و او را مغلوب کنید. مستحبات را به‌جاى آورید، واجبات را ترک نکنید، ترک معصیت کنید و خاضع و فروتن باشید.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 81967