شناسه خبر:82056
1403/2/12 16:19:50

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عمران روستاهای بخش گوار این شهرستان هزینه شد.

علیرضا نظری در آیین تجلیل از اعضای شوراهای روستایی و عشایری بخش گواور شهرستان گیلانغرب به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها، افزود:در یکسال گذشته ۵۰ میلیارد ریال برای عمران روستاهای بخش گواور در بخش زیرسازی، جدول گذاری، سنگ فرش و بهسازی، آسفالت معابر، ایجاد بوستان از محل اعتبارات دهیاریها هزینه شده است.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به شهرسرمست و هشت روستای مسیر با ۸۵ درصد پیشرفت در حال انجام است و اقدام های اساسی جهت رفع موانع و نواقص صورت گرفته تا به موقع تکمیل شود.

فرماندار گیلانغرب در ادامه با اشاره به اهمیت شورا و مشاوره در نظام اسلامی گفت: تاکید خداوند بر اهمیت شورا نشانگر شان والای انسان به عنوان بهترین مخلوقات نزد پروردگار است از این رو عمل گرایی در خدمت به مردم مورد تاکید نظام اسلامی است.

بخشدار گواور نیز با اشاره به خدمات صورت گرفته در نتیجه همکاری شوراها گفت: شوراهای اسلامی برای پیشرفت برنامه های شهرها و روستاها در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و سایر زمینه ها و امور رفاهی تشکیل شده اند.

ابراهیم پیر ویسی اضافه کرد: یکی از افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری است و اعضای شوراها نمایندگان مستقیم مردم و پل ارتباطی بین مردم و دستگاه های اجرایی هستند که نقش مهمی را در حل مشکلات ابفا می کنند.

در این مراسم بمناسبت هفته گرامیداشت شوراها از ۱۵۵ عضو شورای اسلامی روستایی وعشایری بخش گواور تجلیل شد.

شناسه خبر 82056