شناسه خبر:82257
1403/2/18 16:36:53

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فراخوان نخستین همایش تولیدات نمایشی «شب‌های الوند» با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان و با هدف حمایت از تولیدات نمایشی اعلام شد.

مسعود ویژه روز سه‌شنبه اظهار کرد: ضرورت افزایش جمعیت، فرزندآوری و تقبیح سقط جنین، مبارزه با استکبار جهانی و ترویج استکبارستیزی، نماز، بیان خدمات و پیشرفت‌های نظام، خدمات خاص دولت انقلابی، افشای فتنه 1401، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و بخش فلسطین و غزه از موضوعات و محورهای مورد تأکید همایش تولیدات نمایشی شب‌های الوند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه تولیدات نمایشی در این رخداد هنری بر محور ارزش‌ها و هنجارهای جامعه ایرانی- اسلامی استوار و بنا شده است، ادامه داد: مفاخر ملی، دینی و مذهبی، مفاخر منطقه‌ای، استانی و قومی آیین‌ها و مناسک منطقه‌ای- بومی و ملی از دیگر محورهای تولیدات نمایشی این همایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان آخرین مهلت ارسال درخواست و طرح به دبیرخانه را 30 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت دریافت پروانه نمایش و ارسال به دبیرخانه 25 مردادماه است.

ویژه ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع در بلوار مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا، معاونت هنری و سینمایی ارسال کنند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 82257