شناسه خبر:82644
1403/2/26 18:39:50

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: انتظار بر این است گاوداری ۶ هزار رأسی بعد از چندسال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شود و شرکت شستا وضعیت پروژه را مشخص کند.

اسدالله ربانی‌مهر صبح روز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی شهر قهاوند در محل بخشداری با اشاره به ظرفیت‌های خوب اقتصادی این شهر، اظهار کرد: کشاورزی و دامپروری، معدن، گیاهان دارویی، مشاغل خانگی و گلخانه از مهم‌ترین محورهای توسعه اقتصادی قهاوند است و باید زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قهاوند را فراهم کرد‌.

وی افزود: چند پروژه بزرگ ازجمله گاوداری ۶ هزار رأسی، مجتمع کشت و صنعت یاس، چند گلخانه و مجموعه گاوداری و دامداری در این شهر می‌تواند در حوزه تولید و اشتغال‌زابی بسیار تأثیرگذار باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان ابراز کرد: البته انتظار بر این است گاوداری ۶ هزار رأسی بعد از چندسال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شود و شرکت شستا وضعیت این پروژه را مشخص کند.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی نیز نسبت به اعطای تسهیلات به مجتمع کشت و صنعت یاس اهتمام داشته باشد، از عملکرد این بانک انتقاد کرد و یادآور شد: واحدهای تولیدی و کشاورزی باید مورد حمایت بانک کشاورزی باشند، اما متأسفانه همکاری در پرداخت تسهیلات بسیار کُند است.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 82644