شناسه خبر:82866
1403/3/1 16:17:53

استاندار کرمانشاه گفت: خون شهید جمهور تبدیل به یک روح خدمت‌گزاری جدید و انرژی مضاعف برای نظام اسلامی می‌شود و روح تازه‌ایی را در فضای انقلاب اسلامی ایجاد می‌کند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه  اول خردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت سانحه ناگوار سقوط بالگرد رئیس جمهور به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ و ملت ایران، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با شهید بزرگوار خدمت داشتيم ایشان تاکیداتی کردند مبنی بر اینکه با توجه به منظومه فکری و تعالیم قرآن کریم و اهل‌بیت‌(ع)، ما چه یک روز فرصت داشته باشیم چه صدسال باید آنچه که وظیفه است انجام دهیم، بنابراین باید با استفاده از آن‌ها طوری آماده باشیم که هر لحظه فرصت تمام شد رو‌سفید باشیم.  
وی بیان کرد: این آموزه‌ها مبتنی بر فکر و عقيده همه ماست. این اعتقادات باید در فضای اجرایی استان خودش را نشان دهد، لذا هیچ خلل و خدشه و معطلی در جریان خدمت‌رسانی استان نباید اتفاق بیفتد؛ بنابراین مسیر عزت خدمت به مردم برای رضای خدا بانهایت قوت و جدیت باید نمایان و ظاهر باشد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند  مبتنی بر قانون اساسی بسیار فاخر و پیشرو ما هیچ بن‌بستی در نظام جمهوری اسلامی ایران نداریم. با وجود اینکه شهدای عزیز خدمت برای ما یک تابلوی راهنمای سعادت ایجاد کردند، اما براساس همین مبنای قانون اساسی در فرصت کوتاه پیشرو، انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت.
وی افزود: در کنار آنچه به عنوان گرامی‌داشت و عرض ارادت به مقام شامخ  شهدا داریم، باید این نکته را در برنامه‌های‌ اجرایی مدنظر داشته باشیم که تداوم این مسیر نیاز به حضور آگاهانه و پرشور مردم دارد؛ یعنی این مسیر فاخر نیاز به عزم و اراده و حضور پررنگ بعدی دارد؛ در واقع برکت خون شهدا، به ویژه شهید جمهور تبدیل به یک روح خدمت‌گزاری جدید و انرژی مضاعف برای نظام اسلامی می‌شود. 
صحرایی با یادآوری فرمایشات مقام معطم رهبری مبنی بر اینکه «ما در نزدیکی قله‌ایم»، ادامه داد: به هر حال این حرکت شاید نیاز به خون‌های عزیز و فاخری داشته‌ باشتد تا روح تازه‌ایی را در فضای انقلاب اسلامی ایجاد کند. 
وی اضافه کرد: تداوم این مسیر پر افتخار همانند گذشته نیاز به حضور پر‌شور و آگاهانه مردم دارد. همه ما باید برای انتخاباتی در شأن نظام پرشکوه اسلامی آماده شویم.

شناسه خبر 82866