شناسه خبر:50610
1400/10/13 09:08:54
همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود

آغاز پویش «مثل حاج‌قاسم» در کنار مزار شهید همدانی

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه سردار قائانی به تاسی از فرمانده شهید خود و تحت هدایت رهبر فرزانه انقلاب نستوه و استوار مرد میدان مبارزه است گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت او بر سر مزار شهید حاج حسین همدانی گرد آمده و با آغاز پویش #مثل_حاج‌قاسم از سردار قائانی برای حضور در همدان دعوت می‌کنیم.

محمد نباتی روز گذشته در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) جوانان ایران اسلامی را در مکتب عاشورا تربیت کرد و شهید سلیمانی از سرآمدان این مکتب بود.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی افزود: این شهید بزرگوار تمام عمر خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کرده‌بود.

نباتی ضمن تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نماد هویت اسلامی و مقاومت مردم ایران است اذعان کرد: شهید سلیمانی مصداق «اشداء علی‌الکفار رحماء بینهم» بود و در شهادت او دیدیم که نه تنها اقشار مختلف مردم ایران، بلکه ملت‌های آزاده جهان گریستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه خون شهید سلیمانی که به دست شقی‌ترین انسان‌های روزگار به شهادت رسید جانی دوباره به روح آزادگی و مقاومت در برابر ظلم در جهان دمید خاطر نشان کرد: وظیفه همه ماست که شاگرد مکتب سلیمانی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به سفر شهید سلیمانی در سال 97 به همدان برای گرامیداشت یاد شهدای عملیات رمضان و رشادت‌های رزمندگان همدانی افزود: بر آن شدیم برای تجدید بیعت با سردار دل‌ها در دومین سالگرد عروج خونینش بر سر مزار هم‌سنگر او شهید همدانی حاضر شویم.

نباتی با اشاره به اثرگذاری سخنان شهید سلیمانی در آن برهه حساس در عرصه بین‌المللی افزود: فرمانده شهید سپاه قدس مالک اشترگونه در جمع مردم همدان بر سر ترامپ و ایادی استکبار فریاد کشیده و او را به مبارزه طلبید.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه افزود: اکنون سردار قائانی که سال‌ها همرزم سردار دل‌ها بوده‌است مثل خود او جبهه جهانی مقاومت را پرچمداری می‌کند.

او یمن، فلسطین، سوریه و... را محورهای مبارزه با شیطان بزرگ خواند گفت: سردار قائانی به تاسی از فرمانده شهید خود و تحت هدایت رهبر فرزانه انقلاب نستوه و استوار مرد میدان مبارزه است.

نباتی با بیان اینکه با هدف دعوت از فرمانده سپاه قدس پویش #مثل_حاج‌قاسم را به راه انداختیم اظهار کرد: بر سر مزار شهید حاج حسین همدانی با آغاز پویش #مثل_حاج‌قاسم از سردار قائانی برای حضور در همدان دعوت می‌کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پایان از همه دوستداران حاج قاسم دعوت کرد روز دوشنبه 13 دی‌ماه ساعت 16 بر سر مزار شهید همدانی گردهم آمده و به مقام شهدا به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنند.

شناسه خبر 50610