شناسه خبر:14023
1398/9/2 11:45:17

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، گفت: حامیان طی هفت‌ ماهه امسال بیش از 14 میلیارد و 900 میلیون تومان به فرزندان معنوی زیر پوشش اهدا کرده‌اند.

غلامرضا صیادزاده اظهار کرد: حامیان می‌توانند از طریق تمامی خودپردازها و درگاه‌های پرداخت عضو شتاب به‌صورت کارت به کارت، کمک‌های نقدی خود را به فرزندان معنوی زیر پوشش اهدا کنند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 28 هزار و 500 حامی نیک‌اندیش از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه 6 هزار و 805 هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت این پدران معنوی بهره‌مند می‌شوند، افزود: این حامیان ماهانه حداقل 50 هزار تومان به فرزندان زیر پوشش خود پرداخت می‌کنند.

صیادزاده با اشاره به اینکه حامیان طی سال‌های گذشته کمک‌های خود را صرفاً از طریق دو بانک عامل و با دارا بودن کد شناسه اختصاصی واریز می‌کردند، اذعان کرد: هم‌اکنون تمامی درگاه‌های پرداخت عضو شتاب برای اهدای کمک‌های نقدی به فرزندان معنوی فعال است و حامیان می‌توانند از طریق این درگاه‌ها به‌صورت کارت به کارت و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir کمک‌های خود را به فرزنان معنوی خود اعطا کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کمک‌های حامیان نیک‌اندیش مستقیم به دست ایتام و فرزندان محسنین می‌رسد، بیان کرد: حامیان طی هفت‌ ماهه امسال بیش از 14 میلیارد و 900 میلیون تومان به فرزندان معنوی زیر پوشش اهدا کرده‌اند.

شناسه خبر 14023