شناسه خبر:14868
1398/9/19 11:26:55
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

ایجاد 220 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ایجاد بیش از 220 طرح اشتغالزایی برای مددجویان و نیازمندان این استان خبر داد.

ضیاء رضایی روز دوشنبه در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام بیان کرد: برای ایجاد این تعداد شغل امسال 152 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: بیشترین مشاغلی که با همکاری صندوق کارآفرینی امید امسال اجرا می‌شود در زمینه اشتغال روستایی بوده که به همین منظور امسال 143 میلیارد ریال اختصاص یافته که تاکنون 66 میلیارد ریال آن تخصیص یافته که صرف ایجاد بیش از 200 طرح اشتغال‌زایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه همکاری صندوق توسعه کارآفرینی امید با کمیته امداد بسیار مطلوب است گفت: خوشبختانه صددرصد اعتبارات مربوط به ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان این نهاد تخصیص داده شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید نیز در این نشست در سخنانی گفت: ایجاد شغل برای نیازمندان و زمینه سازی برای کار و تولید این قشر از ماندگارترین خدمات کمیته امداد است.

فرزان عزت‌پور با بیان اینکه تلاش این مجموعه خدمت‌رسان در این زمینه قابل تقدیر است گفت: نظارت دقیق این نهاد بر طرح‌های اشتغال‌زایی باعث شده که این طرح‌ها به اشتغال واقعی این قشر محروم منجر شوند.

وی در پایان گفت: افتخار ما این است که در زمینه توانمند شدن مددجویان کمیته امداد از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال سهیم بوده و با تمام توان خود در این زمینه با این نهاد همکاری می‌کنیم.

شناسه خبر 14868