شناسه خبر:15355
1398/9/30 13:23:05

امام جمعه جدید سنندج گفت: مساجد دانشگاه ترییت، مرکز وحدت، انسجام و محبت مسلمانان شیعه و سنی است.

 

به گزارش گروه خبری سپهر و به نقل از تسنیم، ماموستا فایق رستمی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم با همکاری همه مسئولان، علما و اقشار مختلف مردم بتوانم در این مسئولیت خطیر، روسفید و شرمنده نشوم.

 

وی با بیان اینکه از حسن نظر و اعتماد نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بابت سپردن این مسئولیت به حقیر ‌تشکر می‌کنم، افزود: امیدوارم این وظیفه خطیر را به‌درستی و به‌نحو احسن انجام داده و لایق این اعتماد باشم.

 

 

امام جمعه جدید سنندج تصریح کرد: مسئولان امانت خطیر و سنگینی را به بنده واگذار کرده که برای تحقق اهداف، به همکاری همه مسئولان و مردم نیاز دارم.

 

وی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی چند ساله امام جمعه سابق سنندج گفت: آنچه ما از «ماموستا خدایی» عالم برجسته، استاد اخلاق، ادب، حجب و حیا شنیدیم حسن خلق مردم‌‌داری و خطابه‌های خوب و خدمتگزاری ایشان به مردم بود که امیدواریم در آینده نیز از تجربیاتشان استفاده کرده و بنده را فراموش نکند.

 

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با دعوت از همه جوانان برای حضور در مساجد و نماز جمعه خاطرنشان کرد: مسجد دانشگاه تربیت، مرکز راز و نیاز، تعلیم، وحدت، اتحاد، انسجام، رحمت، عشق، محبت و برادری مسلمانان شیعه و سنی است.

 

وی با تاکید بر ضرورت الگوگیری از شخصیت پیامبر(ص) اظهار کرد: تبعیت از سیره پاک و فرموده‌های رسول‌الله(ص) و قرآن دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده و جامعه بشریت را به سمت تعالی و پیشرفت می‌رساند.

 

امام جمعه جدید سنندج یادآور شد: تا زمانی که از فرموده قرآن پیروی کرده، دشمن نمی‌تواند بر مسلمانان غلبه کند و انتظار می‌رود جوانان انس با قرآن را در برنامه روزمره خود قرار دهند.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 15355