شناسه خبر:15823
1398/10/10 09:48:20
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه در مراسم بزرگداشت 9 دی:

دشمن راه فتنه را ادامه می‌دهد

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: امروز تلاش اصلی و نقشه محوری استکبار این است که همچنان راه فتنه را ادامه دهند.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی اظهارکرد: امروز مردم با بصیرت با حضوری حماسی بار دیگر در عین برخورداری از مذاهب مختلف اسلامی و در عین داشتن گویش‌ها و قومیت‌های مختلف باز شکوه دیگری را از وحدت، همدلی و ایستادگی برپایی ارزش‌های ناب و نظام مقدس اسلامی به نمایش گذاشتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی هویت ملی، دینی و جهانی همه ملت ایران شریف است.

وی خاطر نشان کرد: همین امر ملت ایران را از رده صدم در دوران ستم شاهی که در میان سایر کشورها گم شده بوده امروز به میدان تراز اول دنیا تبدیل کرده است.

حجت الاسلام حسینی مقدم بیان کرد: یک طرف عالم قدرت شیطانی استکبار و قدرت مقابل آن هم هویت ملی، دینی و جهانی نظام مقدس اسلامی قرار گرفته است که این نعمت بزرگ و بی نظیری در عالم است.

وی ادامه داد: در فتنه سال 88 و 10 سال قبل از آن مستکبران، منافقین و غافلین داخلی دست به دست هم داده بودند تا فتنه‌ای برای براندازی نظام بر پا کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز تلاش اصلی و نقشه محوری استکبار در خارج و ایادی و عوامل او در داخل این است که همچنان راه فتنه را ادامه دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: منافقین و غافلین دست به دست هم داده بودند تا جمهوری اسلامی را با چالش روبه رو کنند اما وعده الهی و تقویت ایمان و خودباوری و همچنین تکیه بر ارزش‌ها و اعتقادات و نیز هدایت‌های ولایت فقیه نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام حسینی مقدم بیان کرد: کوردلان منافق و حامیان آن‌ها در آمریکا، انگلیس، اسرائیل بدانند همه خیال‌های خام و خواب‌های آشفته خود را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به آیات الهی افزود: امروز شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر شما به گوش جهانیان رسید و این همان چیزی است که خداوند در آیات قرآن به آن اشاره کرده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید مردم مراقب دشمنان نفوذ کرده در داخل باشند، خاطر نشان کرد: راه برون رفت از همه فتنه‌ها که تا به‌حال این ملت سلحشور پشت سر گذاشته است انگیزه الهی، بصیرت سیاسی و حضور یکپارچه و حماسی مردم است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید بدانند کرمانشاه این سینه ستبر ایران اسلامی زخم‌هایی از زلزله، سیل، بیکاری جوانان و فقر و محرومیت بر پیکر دارد و درمان این زخم‌ها نیاز به کار و مدیریت جهادی دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم استان نیز گفت: میدان انتخابات که یادگاری از امام راحل است میدان مهمی است که در پیش‌رو داریم و امام مهمترین تصمیمات این کشور را به مردم واگذار کرد.

شناسه خبر 15823