شناسه خبر:17374
1398/11/23 23:31:20

سپهرغرب، گروه خبر: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و هم‌زمان با سراسر کشور، تعداد 23 واحد مسکونی تحویل خانواده‌های دو معلول و سایر مددجویان بهزیستی استان همدان شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان؛ به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و هم‌زمان با سراسر کشور با حضور مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امام‌جمعه و بخشدار بخش گل‌تپه، معاون مشارکت‌های مردمی و مسؤول روابط عمومی و امور فرهنگی بهزیستی استان و سایر مسؤولان این بخش، 23 واحد مسکونی شامل 12 واحد ویژه خانواده‌های دارای دو معلول و 11 واحد تحویل سایر مددجویان بهزیستی استان شد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان در این خصوص، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این 23 واحد در سایر مناطق استان، تعداد واحدهای تحویل داده شده به مددجویان به 48 واحد می‌رسد که 25 واحد آن در هفته بهزیستی تحویل مددجویان شده‌است.

حمیدرضا الوند در ادامه صحبت‌های خود افزود: از سال 93 تاکنون احداث 825 واحد مسکن در دستور کار سازمان بهزیستی در استان همدان قرار گرفته که تاکنون بیش از 200 واحد آن تحویل مددجویان شده و بقیه واحدها نیز با پیشرفت قابل توجه بالای 50 درصد در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی یادآوری کرد: برای احداث این 23 واحد، مبلغی افزون بر 16 میلیارد و 850 میلیون ریال هزینه شده که این مبلغ از محل کمک‌های بلاعوض دولت، کمک‌های سازمان بهزیستی، خیران و تسهیلات ارزان‌قیمت تأمین شده‌است.

گفتنی است؛ این 23 واحد هم‌زمان با آیین واگذاری یک هزار و 673 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور توسط قبادی‌دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر در سراسر کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

شناسه خبر 17374