شناسه خبر:18310
1398/12/19 10:22:44

سپهرغرب، گروه علم و فناوری: مدیر دفتر آموزش‌های آزاد تربیت مدرس گفت: در راستای تحقق سیاست آموزش غیر حضوری دانشگاه به دانشجویان، دسترسی تمامی 180 عضو هیئت‌علمی متقاضی در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی( LMS) تعریف شده است.

بیژن هاشمی با اشاره به تعریف 320 فضای درسی برای 180 عضو هیئت‌علمی در سامانه LMS، بیان کرد: در راستای تحقق سیاست آموزش غیر حضوری دانشگاه به دانشجویان، دسترسی تمامی 180 عضو هیئت‌علمی متقاضی در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی( LMS) تعریف شده است.

      هفته آینده کلاس آنلاین به فاصله یک روز کاری انجام خواهد شد

مدیر دفتر آموزش‌های آزاد تربیت مدرس اظهار کرد: در هفته گذشته تعداد 320 فضای درخواستی از طرف 180 عضو هیئت‌علمی در سامانه مدیریت الکترونیکی دریافت شد که تمامی این درخواست‌ها و دسترسی 180 عضو هیئت‌علمی متقاضی نیز تعریف شد؛ از هفته آینده نیز هر درخواست جدید ایجاد فضای درسی و یا کلاس آنلاین به فاصله یک روز کاری انجام خواهد شد.

      دانشجویان دوره روزانه در سامانه EL دروس خود را بگذرانند

وی افزود: اعضای هیئت‌علمی که از ابتدای ترم جاری دوره آموزش مجازی داشته‌اند، می‌توانند دانشجویان دوره روزانه خود را نیز در سامانه EL براساس تنظیمات و تخصیص دانشجویان ادغام و از این سامانه برای ارائه دروس دوره‌های روزانه خود بهره‌برداری کنند.

      دسترسی 320 فضای درسی برای همه دانشجویان

مدیر دفتر آموزش‌های آزاد تربیت مدرس یادآور شد: در تمامی 320 فضای درسی برای همه دانشجویان در هر درس مطابق گزارش دریافتی از سامانه جامع آموزشی (گلستان) دسترسی ایجاد شده است.

      ایجاد 60 کلاس آنلاین ویژه دروس دوره‌های دکتری

هاشمی درخصوص کلاس‌های آنلاین ویژه دروس دوره‌های دکتری تصریح کرد: تعداد 60 کلاس آنلاین (ویژه دروس دوره‌های دکتری) برای اعضای هیئت‌علمی ایجاد شده و هر استاد می‌تواند هر تعداد درس خود را از طریق لینک مربوط در روز و ساعات مشخص برگزار کرده و طبق برنامه درسی آموزش دهد.

شناسه خبر 18310