شناسه خبر:21857
1399/2/30 00:38:30
در همایش توجیه برنامه‌های اجتماعی سپاه ناحیه همدان مطرح شد:

لزوم افزایش امید، نشاط و مشارکت اجتماعی

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه همدان لزوم افزایش نشاط اجتماعی در جامعه، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، افزایش مشارکت اجتماعی و نیز افزایش امید اجتماعی در جامعه را از اهداف و سیاست‌های طرح جدید این نهاد عنوان کرد.

همایش توجیه برنامه‌های اجتماعی سپاه ناحیه همدان در سال 99 و معرفی مدیران محله‌های اسلامی در محلات کم‌برخوردار به فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

سرهنگ علی بقایی در این همایش اظهار کرد: حسب دستور حضرت آقا و اهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی، معاونت اجتماعی سپاه مستقل از معاونت‌های دیگر شروع به‌کار کرده و به مأموریت خود ادامه می‌دهد و این نیاز به هم‌گرایی و هم‌افزایی ویژه در محلات دارد.

این مقام مسئول گفت: ما سعی کردیم در محله‌های کم‌برخوردار شهر از توانمندی بومی آن منطقه استفاده کنیم و بخش اعظمی از مشکلات محل را شناسایی و به‌واسطه همان ظرفیت‌ها حل کنیم.

وی ادامه داد: مدیران محله‌ها نیز سفیران ما در آن محله هستند که باید با کمک بسیجیان دیگر این امر مهم را به سرانجام برسانند تا جامعه‌ای پاک داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان لزوم افزایش نشاط اجتماعی در جامعه، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، افزایش مشارکت اجتماعی و نیز افزایش امید اجتماعی در جامعه را از اهداف و سیاست‌های این طرح عنوان کرد.

 

شناسه خبر 21857