شناسه خبر:26866
1399/5/27 09:30:00

سپهرغرب، گروه خبر :مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف‌کنندگان واقعی نداریم، اعلام کرد: کپسول گاز مایع 11 کیلویی با نرخ مصوب در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

عبدالله گیتی‌منش اظهار کرد: باتوجه به اجرای طرح توزیع الکترونیک نفت سفید در سنوات گذشته در استان، شرکت نفت نسبت به روزآوری آمار خانوارهای حائز دریافت گاز مایع و ثبت مشخصات سرپرست خانوار در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی اقدام کرده است.

وی افزود: سهمیه گاز مایع این خانوارها در کارت بانکی ایشان شارژ می‌شود که با مراجعه به نمایندگی‌های توزیع، می‌توانند سهمیه خود را با قیمت مصوب (هرکپسول 11 کیلویی ) 9700 تومان خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از مشتریان، مصرف‌کنندگان و سایر اصناف تولیدی، کشاورزی و غیره که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت، اتاق اصناف و سایر ادارات بوده و واجدالشرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند، باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس http://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت‌نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به وظیفه نظارتی سازمان صمت درخصوص سامان‌دهی توزیع گاز مایع اعلام کرد: این شرکت، متولی تأمین گاز مایع در استان است که از مزایای اجرای این طرح، می‌توان به سامان‌دهی توزیع گاز مایع، شناسایی مصرف‌کنندکان واقعی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، عرضه با نرخ مصوب و غیره اشاره کرد.

گیتی‌منش اظهار کرد: این شرکت با تهیه زیر ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک تجارت نسبت به تهیه و نصب دستگاه پوز(کارت‌خوان) در تأسیسات گاز مایع، نمایندگی‌های توزیع اقدام و نسبت به شارژ سهمیه گاز مایع خانوارها، در کارت‌های بانکی آن‌ها اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف‌کنندگان واقعی نداریم، اعلام کرد: کپسول گاز مایع 11 کیلویی با نرخ مصوب در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

وی گفت: براساس آخرین راستی‌آزمایی، 25 هزار خانوار نفت‌سفیدسوز در استان تحت پوشش طرح الکترونیکی گاز مایع قرار می‌گیرند.

شناسه خبر 26866