شناسه خبر:26951
1399/5/27 01:37:03

سپهرغرب، گروه خبر :

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از بازگشایی سالن سنگ‌نوردی استان خبرداد.

علیرضا گوهری در رابطه با نحوه فعالیت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با توجه به دستورالعمل جدید فدراسیون کوهنوردی و ابلاغ شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مطرح کرد: فعالیت ما در استان همدان دقیقاً طبق دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی است و تاکنون سالن سنگ‌نوردی تعطیل بود اما امروز به علت اینکه آن سالن کاملاً اختصاصی است و تمرینات دیگری در آنجا انجام نمی شود، مجوز بازگشایی اش به ما داده شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 10 باشگاه رسمی کوهنوردی در استان داریم، توضیح داد: تمام آیین‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را به آنها ابلاغ کردیم و آنها نیز این پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند.

به گفته رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان، بسیاری از صعودهای کوهنوردی در استان به علت شیوع کروناویروس لغو شده است.

گوهری در رابطه با دوره‌های آموزشی هیئت کوهنوردی بیان کرد: تمام دوره‌های آموزشی که در محیط بسته بود را لغو کردیم و برای محیط باز نیز با شرایط خاص مجوز برگزاری می‌دهیم.

وی در پایان به ایسنا گفت: ورزشکاران باید هنگام انجام تمرینات خود فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، ما نیز نظارت کامل روی رعایت پروتکل‌ها بهداشتی داریم.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 26951