شناسه خبر:28534
1399/6/25 14:06:44

شهردار کرمانشاه پیاده‌راه کردن خیابان مدرس و راه‌اندازی خط بی‌.آر.تی. در این مسیر را در قالب برنامه‌های سال آینده شهرداری عنوان کرد و گفت: کارهای عمرانی در گوشه گوشه شهر در حال انجام است.

سعید طلوعی در جمع اصحاب رسانه در خصوص روند پیرشرفیت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهر کرمانشاه، اظهار کرد: علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی‌های که در کل کشور وجود دارد و کرمانشاه هم از آن مستثنی نیست، شهر زنده و فعال است و پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است.

وی به همدلی خوب استانداری و شهرداری اشاره کرد و گفت: هر جا تأمل و وفاق باشد پیشرفت‌های خوبی حاصل می‌شود، علیرغم مشکلاتی اقتصادی، تورم و بیماری کرونا ویروس کارهای عمرانی خوبی در کرمانشاه انجام شده روی هم رفته اوضاع شهر خیلی خوب است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به بحث آسفالت مناطق محروم و حاشیه شهر، گفت: کارهای عمرانی در گوشه گوشه شهر در حال انجام است و به خوبی در حال پیشرفت است که اگر مشکل خاصی پیش نیاید اکثر پروژه‌ها تا سال 1400 به بهره‌برداری می‌‌رسد.

وی پیاده‌راه کردن خیابان مدرس از میدان آزادی تا چهارراه مدرس و راه‌اندازی خط بی‌.آر.تی. در این مسیر را در قالب برنامه‌های سال آینده شهرداری عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ استفاده از ماشین را کنار بزاریم و به سمت استفاده از حمل و نقل عمومی و پیاده‌روی برویم.

طلوعی با اشاره به پیشرفت 75 درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: پروژه‌های عمرانی سنگینی در دست اجرا داریم و با توجه به اینکه دست دولت هم تنگ است باید بیشتر منابع داخلی شهرداری را فعال و از آن استفاده کنیم.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 28534