شناسه خبر:31603
1399/8/20 15:20:04

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با اشاره به آمادگی حوزه علمیه برای اعزام نیروهای جهادی طلبه به بیمارستان‌های استان، گفت: نیروهای جهادی براساس نیاز و طبق نظر ما در بیمارستان‌ها برای فعالیت تقسیم خواهند شد.

روز گذشته جلسه هماهنگی معاونت درمان دانشگاه با حوزه علمیه همدان در راستای ارائه خدمت به بیماران بستری در بیمارستان‎های استان در دفتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‎سینا برگزار شد.

این جلسه با حضور نمایندگانی از مدیریت حوزه علمیه همدان، معاون و مدیران و کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستادی و بیمارستانی به‌منظور ارائه خدمت به بیماران به‌ویژه بیماران کرونایی، اظهار کرد: با توجه به ممنوعت وجود همراه در بخش‌های بستری به‎ویژه بخش‌های کرونایی و ابتلای جمعی از کادر درمانی به بیماری کرونا، شرایط ارائه خدمت به بیماران سخت‌تر از گذشته شده است.

ابراهیم جلیلی با استقبال از پیشنهاد حوزه علمیه درخصوص اعزام نیروهایی جهادی طلبه به بیمارستان‌های استان، گفت: در جلسه‌ای که تا فردا برگزار خواهد شد، نحوه و چگونگی کمک این نیروها بررسی و اعلام شده و نیروهای جهادی براساس نیاز بیمارستان‌ها و طبق نظر معاونت درمان تقسیم خواهند شد.

در ادامه نمایندگان حوزه علمیه همدان ضمن تشریح توانایی‌های نیروهای جهادی طلبه، آمادگی خود را جهت اعزام 140 داوطلب طلبه به‎منظور ارائه خدمات مورد توافق مدیریت حوزه و معاونت درمان در بیمارستان‌های استان اعلام کردند.

گفتنی است نیروهای داوطلب اعزامی به بیمارستان قبل از شروع به فعالیت آموزش‌های لازم را درخصوص وظایف محوله خواهند دید.

شناسه خبر 31603