شناسه خبر:32011
1399/8/27 15:16:51
نیروگاه شهیدمفتح پیشرو در مقابله با کرونا؛

هفتمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان نیروگاه شهیدمفتح

نیروگاه شهیدمفتح پیشرو در مقابله با کرونا است و هفتمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان نیروگاه شهیدمفتح انجام گرفت.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهیدمفتح ضمن اعلام این خبر، گفت: هم‌زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و مقابله همگانی با این ویروس و اهمیت سلامت کارکنان نیروگاه شهیدمفتح و خانواده‌های کارکنان، هفتمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در بین کارکنان این مجموعه انجام شد.

بیژن مدبری افزود: در هفتمین مرحله از توزیع اقلام بهداشتی تعداد 5٠ عدد ماسک طبی، یک بطری مایع ضد عفونی دست به همراه یک عدد اسپری ضدعفونی‌کننده دست به هریک از همکاران تحویل شد.

مدبری تصریح کرد: در 6 مرحله قبلی افزون‌بر هفت هزار و 7٠٠ بطری یک لیتری محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح، 500 عدد ژل ضدعفونی‌کننده و 45 هزار و 500 عدد ماسک و دو هزار و 2٠٠ بسته دستکش یک‌بار مصرف در بین کارکنان توزیع شده است.

وی در ادامه بیان کرد: عملیات ضد عفونی و گندزدایی تمامی ساختمان‌های نیروگاه پس از ساعات کار کارکنان و شارژ مخازن محلول ضدعفونی‌کننده در سطح این مجموعه در سه روز از هفته توسط اداره خدمات انجام می‌گیرد.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه در پایان افزود: نیروگاه شهیدمفتح علاوه‌بر حفظ آمادگی تولید در عرصه مقابله با ویروس کرونا، در کنار مردم عزیز و جامعه سلامت کشور ایستاده است و در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود تاکنون بیش از 300 هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده را بین مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین ادارات و سازمان‌های استان همدان توزیع کرده است.

شناسه خبر 32011