شناسه خبر:32144
1399/8/29 14:52:40

پروژه ورزشگاه «ولایت» بروجرد درحالی نیمه‌تمام باقی مانده که نماینده مردم این شهرستان در مجلس تأکید کرد: از مسئولان انتظار داریم که پرداخت اعتبارات این مجموعه را تسریع کنند.

ورزشگاه 15 هزار نفری «ولایت» بروجرد یکی از طرح‌های ورزشی با سابقه در این شهرستان بوده که احداث فاز نخست آن از سال 91 آغاز شده و این درحالی بوده که به‌دلیل برخی مشکلات ازجمله وجود معارض و کمبود اعتبارات، تاکنون عملیاتی نشده است.

* در پرداخت اعتبارات پروژه تسریع شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه اظهار کرد: مجموعه ورزشی «ولایت» شهرستان بروجرد حدود 18 هکتار زمین دارد.

فاطمه مقصودی با بیان آنکه در این 18 هکتار مجموعه‌های استاندارد خیلی خوبی ساخته شده است، عنوان کرد: یکی از این بخش‌ها، زمین فوتبال و استادیوم ورزشی فوتبال آن است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: ظرفیت این استادیوم ورزشی 15 هزار نفر بوده که اکنون فاز پنج هزار نفری آن درحال افتتاح است.

مقصودی بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم که روند ساخت و پرداخت اعتبارات این مجموعه را تسریع کنند.

وی با تأکید بر اینکه حدود 65 میلیارد تومان دیگر نیاز است تا این پروژه به افتتاح برسد، ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد افتتاح این مجموعه در شهرستان بروجرد باشیم.

* وعده افتتاح در نیمه نخست سال آینده

پیش از این نیز احمد گودرزیان، سرپرست فرمانداری بروجرد در این رابطه گفته بود: پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد در سال 91 و در زمینی به وسعت 23 هکتار آغاز شد.

وی عنوان کرد: این پروژه ورزشی در سه فاز پنج هزار نفری قرار است که در شهرستان بروجرد اجرا شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در سفر به شهرستان بروجرد و در رابطه با این پروژه گفته بود: این پروژه با سرعت خوبی درحال اجرا بود، اما در مقطعی با مشکلاتی ازجمله وجود معارضین مواجه شد.

محمدجعفر علیزاده عنوان کرد: امسال موفق شدیم اعتبار آزادسازی و رفع معارضین این پروژه را تأمین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال 9 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار دارد، گفت: حدود 50 درصد از این اعتبار تخصیص داده شده است.

علیزاده تصریح کرد: به‌دلیل اینکه مجموع عملیاتی که وقت‌گیر بوده را انجام داده‌ایم، می‌توانیم بعضی از اقدامات را به‌صورت پیش‌ساخته انجام دهیم.

وی افزود: با تأمین اعتبار، نیمه نخست سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

* مشکل معارض حل شد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در رابطه با پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد گفته بود: 47 میلیارد ریال اعتبار برای این ورزشگاه تخصیص پیدا کرده است.

عباس گودرزی افزود: این میزان اعتبار به‌صورت نقدی تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مشکل معارض این پروژه حل شده است.

شناسه خبر 32144