شناسه خبر:32345
1399/9/3 13:42:09

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهور لرستان گفت: از 17 آبان ماه طرح فوق‌العاده‌ای برای موتورسیکلت‌هایی که از سال 90 تا 98 در لرستان توقیف شده‌ در استان اجرا شده و تا 17 دی ادامه دارد. بر اساس این طرح خلافی موتور که طبق قانون دوبرابر شده نصف می‌شود و این مبلغ را نیز می‌توانند به صورت اقسات پرداخت کنند.

مرتضی چغلوند اظهار کرد: از 17 آبان ماه طرح فوق‌العاده‌ای برای موتورسیکلت‌هایی که از سال 90 تا 98 در لرستان توقیف شده‌ در استان اجرا شده و تا 17 دی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افرادی که موتور سیکلت آنان در طول این زمان توقیف شده‌است بایستی به مراکز پلیس+10 مراجعه کنند، افزود: پس از مراجعه آنان خلافی آنان که طبق قانون دوبرابر شده نصف می‌شود و این مبلغ را نیز می‌توانند به صورت اقسات پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور لرستان بیان کرد: برای رفع توقیف موتور در این طرح نیازی به داشتن گواهینامه موتور، بیمه و پلاک وسیله نقلیه نیست و هزینه پارکینگ نیز از آنان بر اساس قیمت سال 94 گرفته می‌شود.

مرتضی چغلوند با اشاره به اقداماتی که در صورت مراجعه نکردن مالک صورت می‌گیرد، تصریح کرد: پس از دو ماه از پایان طرح، موتور بر اساس قانون فروخته شده و سپس بعد از 6 ماه پول آن به خزانه واریز می‌شود.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 32345