شناسه خبر:32970
1399/9/13 10:08:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر دفتر آموزش شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری 37 عنوان دوره به میزان 15 هزار و 832 نفرساعت برای مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق استان همدان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، لیلا اسکندری با اشاره به عملکرد دفتر آموزش در نیمه نخست سال جاری، اظهار کرد: در سال جاری 37 عنوان دوره به میزان 15 هزار و 832 نفرساعت توسط دفتر آموزش شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شده است.

وی افزود: این دوره‌ها در حوزه مدیریتی، طرح توانمندسازی مدیران زن و جوان وزارت نیرو، فنی و بهره‌برداری، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و غیره با حضور مدیران و کارکنان شرکت اجرایی شده است.

مدیر دفتر آموزش شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به انجام اثربخشی دوره‌های آموزشی، تصریح کرد: علاوه‌بر صدور گواهینامه‌های آموزشی محتوای دوره‌ها نیز برای بهره‌برداری در دسترس همکاران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری کمیته‌های اجرایی آموزش و سرمایه انسانی و پیگیری مصوبات، عنوان کرد: طی این کمیته‌ها درمجموع 43 مصوبه داشتیم که 23 مصوبه مربوط به کمیته اجرایی آموزش و 20 مصوبه مرتبط به کمیته سرمایه انسانی بوده است.

اسکندری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی– پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد و یادآور شد: طی سال جاری 15 نفر کارآموز در این شرکت پذیرش شده است.

وی ادامه داد: با توجه به روش و ضوابط اجرایی اصلاحیه ابلاغی و تأکید بر نیاز آموزشی به‌عنوان شکاف میان سطوح کنونی و سطوح مطلوب دانش، مهارت و رفتار با توجه به نیاز سازمان در انجام وظایف محوله و انجام نیازسنجی آموزشی و اولویت‌بندی آن‌ها براساس میزان اهمیت، پیش‌نویس قرارداد مشاوره نیازسنجی آموزشی تهیه شده و اقدامات مرتبط با آن درحال اجرا است.

مدیر دفتر آموزش شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به کسب امتیاز کامل ارزیابی شهید رجایی در محور مدیریت سرمایه انسانی، شاخص اجرای دوره‌های آموزشی مدیران و کارکنان، گفت: بررسی بودجه و برنامه‌ریزی آموزشی 6 ماهه دوم سال 99، ثبت امتیازات آموزشی همکاران برای اعمال عامل انگیزشی نظام جامع، ثبت اطلاعات و به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی مدیران و تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی طرح تربیت استاد با استفاده از پتانسیل نیروی انسانی داخل شرکت نیز از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

 

شناسه خبر 32970