شناسه خبر:33188
1399/9/17 10:19:28

سپهرغرب، گروه خبر: دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: این خانه موفق به کسب مجوز اولین مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای در سطح کشور شده و بزودی کلاس‌های آموزشی آن برگزار می‌شود.

فرهاد مرزی اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه موفق به کسب مجوز اولین مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای در سطح کشور شد.

وی ادامه داد: در این مجتمع آموزشی؛ فرصت‌های شغلی و کارآفرینی، برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی و آموزش به تمامی هنرجویان جویای کار ارائه می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، امور اداری، امور مالی و بازرگانی، بهداشت و ایمنی، جوشکاری، تراشکاری، CNC، خدمات حقوقی، زیست فناوری، صنایع چوب، صنایع شیمیایی، فناوری اطلاعات، گردشگری، گروه ساختمان، مدیریت صنایع از جمله آموزش‌های تخصصی در این مجتمع است.

مرزی ادامه داد: هدف از ایجاد این مجتمع این است که خانه صنعت و معدن بتواند نیروهای متخصص و آموزش دیده را جهت اشتغال در واحدهای تولیدی را آموزش داده و سطح آموزش را در واحدهای صنعتی ارتقا بخشد.

وی عنوان کرد: اکثر معرفی‌شدگان به واحدهای صنعتی کارگران ساده و آموزش ندیده هستند و یا اگر آموزش دیده هم باشند نسبت اشتغال در واحدهای تولید آشنایی کامل را با خط تولید و ماشین‌آلات ندارند.

دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به رسالت خانه صنعت و معدن این مجتمع می‌تواند در خود واحدهای تولیدی آموزش‌های مورد نیاز کارآموزان را داده و بعداز آن نسبت به اشتغال آن‌ها در واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت.

مرزی گفت: کلاس‌های این آموزشگاه از اواخر آذرماه در صورت دریافت مجوز از ستاد کرونا به صورت حضوری و در صورت عدم مجوز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 33188