شناسه خبر:33655
1399/9/25 10:18:00

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس مرکز نیکوکاری امام‌زاده محمد (ع) نهاوند از توزیع بسته‌های معیشتی «طرح سردار سلیمانی» بین نیازمندان خبر داد.

وهاب رضایی‌منفرد اظهار کرد: در ادامه توزیع کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان و محرومان شهرستان که از سوی آستان مقدس امام‌زاده محمد (ع) انجام گرفته است، نخستین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی شهید سردار سلیمانی انجام شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، ماکارونی، رب گوجه و مرغ است که با همکاری گروه جهادی فرهنگی شهید سلیمانی و جمعی از خیرین توزیع شد.

رئیس مرکز نیکوکاری امام‌زاده محمد (ع) نهاوند گفت: طرح کمک‌های مؤمنانه شهید سلیمانی در چند مرحله صورت می‌گیرد که مرحله دوم آن ویژه شب یلدا و مرحله سوم نیز تا قبل از سالروز شهادت سردار سلیمانی انجام خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان به‌منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تاکنون نزدیک به دو هزار بسته معیشتی از سوی این مرکز با همکاری گروه‌های جهادی و خیرین بین اقشار مورد نظر که به‌صورت میدانی شناسایی شده‌اند، توزیع شده است.

رضایی‌منفرد گفت: علاوه‌بر توزیع بسته‌های معیشتی تاکنون 10 رأس گاو نیز قربانی شده و به همراه بیش از 400 بسته بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی در پایان سخنانش بیان کرد: با توجه به اینکه درنظر داریم دو مرحله دیگر از کمک‌های مؤمنانه به‌زودی توزیع شود، از خیرین انتظار می‌رود کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار مرکز یا دفتر آستان مقدس قرار دهند.

شناسه خبر 33655