شناسه خبر:34017
1399/10/1 11:05:33

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه گفت: تعلل انتخابات هیأت فوتبال استان کرمانشاه سبب از بین رفتن فرصت می‌شود، از این رو به دنبال برگزاری این انتخابات حتی در فضای باز هستیم.

علی محبی‌زنگنه روز یکشنبه اظهار کرد: تمامی برنامه برگزاری انتخابات هیأت فوتبال انجام‌شده و منتظر مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، در راستای جلب رضایت این ستاد نیز برنامه‌های چون برگزاری انتخابات در یک فضای بزرگ و یا حتی فضای باز را نیز در نظر داریم.

وی ادامه داد: تاخیر در انتخابات حاشیه‌های بسیاری را برای فوتبال استان در پی خواهد داشت و همه ما فارغ از هر نتیجه‌ای باید به فرآیند انتخابات و رای اعضای مجمع احترام بگذاریم، چرا که عدم توجه به فرایند رای‌گیری و فعالیت خارج از چهارچوب تمام امر انتخابات، دموکراسی و قانون را زیر سئوال خواهد برد.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه در پاسخ به انتقادهای صورت‌گرفته در خصوص اعضای مجمع،گفت: براساس قوانین هیئت فوتبال، اعضای مجمع و نحو گزینش آن‌ها کاملا مشخص و واضح شرح داده شده و دخل و تصرف در این زمینه کاملا غیرممکن است و این اعضا به تایید مسئولان فدراسیون نیز رسیده است.

وی یادآور شد: فارغ از هر نتیجه‌ای که از صندوق رای خارج شود، برگزاری انتخابات زمینه برنامه‌ریزی و چیدمان کادر هیئت را در اولین فرصت ممکن برای رئیس هیئت آتی فراهم خواهد آورد و تعلل در این امر باعث از بین بردن این فرصت خواهد شد.

محبی یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسات مختلف در فضاهای مختلف، در نظر داریم این انتخابات را نیز در فضای باز و یا سالن‌های بسیار بزرگ برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: حاضر هستیم در سالن جلسات استانداری که روزانه میزبان نشست‌های حوزه استان است، این انتخابات را برگزار کنیم؛ اما تعلل در برگزاری شفافیت در امر انتخابات را به چالش خواهد کشید.

محبی در پاسخ به رد و یا قبول هرگونه دخالت در امر انتخابات، گفت: تمام تلاش مجموعه فوتبال این است که سرنوشت آن توسط مجمع مشخص شود، قطعا مجموعه ورزش استان نیز به فرآیند انتخابات احترام گذاشته و تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات شفاف به کار خواهد بست چرا که این مهم یکی از وجوه صداقت در عملکرد همه ما است.

شناسه خبر 34017