شناسه خبر:34834
1399/10/16 10:38:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه؛ از مشارکت هفت‌هزار حامی برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین در قالب پویش «ایران مهربان» در استان خبر داد و گفت: پدران معنوی و یا همان حامیان ماهیانه حداقل 20 هزار تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک می‌کنند.

محسن رخصی با بیان اینکه بیش از 10 هزار ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان است، افزود: هم‌اکنون هر یک از ایتام کرمانشاهی حداقل از حمایت چهار پدر معنوی با سرانه کمک ماهیانه 350 هزار تومان بهره‌مند هستند که امیدواریم با جذب حامیان جدید در پویش ایران مهربان این میزان کمک افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه پویش ایران مهربان از ابتدای نیمه دوم سال جاری باهدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است، گفت: این طرح در راستای افزایش حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار از فرزندان ایتام و محسنین برگزار می‌شود و امیدواریم مثل همیشه مورد استقبال مردم نوع دوست و نیکوکار کرمانشاهی قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه در ادامه با اشاره به پیوستن کارکنان دولت، شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی استان به پویش ایران مهربان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال‌جاری 37 هزار حامی جدید برای این فرزندان استان جذب شوند.

حدود 200 هزار نفر از دو میلیون نفر جمعیت استان کرمانشاه با بیش از 80 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

شناسه خبر 34834