شناسه خبر:36637
1399/11/25 11:16:33

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه کرمانشاه از برگزاری مسابقات فوتسال پایگاه‌های استعدادیابی ناحیه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: بازیکنان مستعد به پایگاه‌های استعدادیابی سازمان بسیج ورزشکاران معرفی می‌شوند.

محمدرضا اختیاری اظهارکرد: مسابقات فوتسال پایگاه‌های استعدادیابی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر با حضور نوجوانان منتخب حوزه مقاومت به مناسبت دهه فجر و با حضور 13 تیم در سالن کانون ورزشی ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

وی یکی از اهداف معاونت ورزش بسیج ناحیه کرمانشاه را توسعه ورزش و یافتن افراد مستعد در بین نونهالان در مناطق کم برخوردار و محروم دانست و افزود: جلسات و هماهنگی‌هایی را با پایگاه‌ها، فرمانده‌هان و مسئولین تربیت بدنی حوزه‌ها داشتیم سپس در پایگاه‌ها استعدادها را شناسایی و برای مسابقات فراخوان دادیم.

وی گفت: مسابقات در قالب تیم‌های حوزه مقاومت سازماندهی شدند که پس از این مسابقات با کمک کمیته فنی، بازیکنان مستعد به تیم‌های ناحیه مقاومت دعوت و به پایگاه‌های استعدادیابی سازمان بسیج ورزشکاران معرفی می‌شوند.

وی در پایان، افزود: امیدواریم در آینده از بین این نونهالان کسانی بتوانند با تمرین و تلاش بیشتر در تیم ملی حضور یابند.

مسئول هیأت فوتبال سپاه ناحیه کرمانشاه نیز در ادامه در خصوص مسابقات فوتسال نونهالان،گفت: به مناسبت دهه فجر مسابقات فوتسال در رده نونهالان در سالن کانون بسیج تربیت بدنی سپاه ناحیه کرمانشاه با حضور 13 تیم طی دو روز برگزار شد.

محمد بهرامیان افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونا برگزاری این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

شناسه خبر 36637