شناسه خبر:37921
1399/12/23 09:47:57

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: در نخستین روز اجرای راهیان نور مجازی، نزدیک به 100 هزار نفر از دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد از این برنامه بازدید کردند.

سرهنگ کرم‌رضا نصراللهی بیان کرد: در نخستین روز اجرای راهیان نور مجازی، نزدیک به 100 هزار نفر از دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد از این برنامه بازدید کردند.

وی افزود: روز 20 اسفندماه در تقویم رسمی به‌عنوان روز ملی راهیان نور نام‌گذاری شده و فرصتی برای معرفی گنجینه‌های عظیم دوران دفاع مقدس و تجلیل از خادمان و دست‌اندرکاران این حرکت فرهنگی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مناطق جنگی دوران دفاع مقدس از قبیل قرارگاه بانروشان، قلاویزان، شرهانی در استان ایلام و مناطق اروند و شلمچه در جنوب کشور در قالب فیلم مستند به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد به دانش‌آموزان معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال گذشته تا قبل از شروع کرونا نزدیک به 30 هزار نفر از اقشار مختلف بسیج را در قالب کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی استان و جنوب اعزام کردیم و بیش از 200 هزار نفر از سراسر کشور از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کردند.

 

شناسه خبر 37921