شناسه خبر:38304
1400/1/3 11:55:20

مسوول حوزه مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت این مجموعه به یک‌هزار و ۴۰۰ بیمار نیازمند خبر داد.

حمید شاکری‌صفت ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: سال گذشته با عنایت خداوند و حمایت نیکوکاران و خیرین؛ مجمع خیرین سلامت همدان خدمات قابل توجهی را به بیماران سخت درمان نیازمند ارائه کرد.

وی با اشاره به حمایت مالی و تامین هزینه دارو و درمان یک‌هزار و ۴۰۰  بیمار نیازمند در سطح استان گفت: طی سال گذشته از ۳۰۰ بیمار خاص در طرح سخاوت حمایت خاص داشتیم.

مسوول حوزه مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از اهدای ۱۹ مرحله سبد مواد غذایی و توزیع بین بیماران سخت‌درمان نیازمند خبر داد و افزود: به مبلغ ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه داشتیم.

وی با بیان اینکه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سبد موادغذایی و غذای گرم و مواد بهداشتی اهدا شد عنوان کرد: ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به منظور تهیه تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی نسبت به مقابله با کرونا هزینه شد.

شاکری در پایان از نیکوکاران و همکاران خود در مجمع خیرین سلامت همدان به خاطر همکاری و همراهی در مساعدت بیمارن سخت‌درمان قدردانی کرد و خواستار ادامه فعالیت آنها با قوت بیشتر در سال جاری شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38304