شناسه خبر:40305
1400/2/18 09:58:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون و در قالب طرح «ایران همدل، افطاری ساده و اطعام نیازمندان»، 61 هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد اطعام شدند.

محمدرسول شیخی‌زاده اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان است که امسال در قالب سومین مرحله از اجرای طرح ایران همدل انجام خواهد شد و تا پایان این ماه روزانه چهار هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک و آغاز اجرای این طرح تاکنون 61 هزار نفر از مددجویان استان در قالب غذای گرم و افطاری ساده اطعام شده‌اند و برای این میزان 12 میلیارد و 579 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان یادآور شد: در راستای اجرای این طرح، آشپزخانه تهیه و پخت غذای نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان توسط این نهاد در سنندج و تعدادی از شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: از طریق این آشپزخانه روزانه در سنندج یک‌هزار و 200 پرس و در سطح استان چهار هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود و در شهرستان‌هایی نیز که آشپزخانه پخت غذا وجود ندارد، بسته‌های غذایی به‌صورت جیره خشک توزیع خواهد شد.

شیخی‌زاده اظهار کرد: استقبال خیرین و متمکنین جامعه از برنامه‌های کمیته امداد و کمک به نیازمندان به‌ویژه سرفصل اطعام نیازمندان، همواره مطلوب بوده و این مهم نشان از نوع‌دوستی مردم استان دارد.

شناسه خبر 40305