شناسه خبر:40430
1400/2/20 09:47:27

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار شیرین‌سو با بیان اینکه کسب رضایت اجتماعی در رأس اولویت‌های این شهرداری است، گفت: تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری شیرین‌سو در سال 1400 تغییر نکرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیرین‌سو، سیدمصطفی موسوی با اعلام این خبر، ابراز کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نیز شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش درآمدهای مردم شده است، عوارض و بهای خدمات شهرداری شیرین‌‎سو در سال 1400 بدون تغییر ماند تا همراهی بیشتری با مردم داشته باشیم.

به گفته موسوی شهرداری نهادی اجتماعی است و لازمه اثربخشی و کارایی آن، همراهی و مساعدت به مردم، تلاش برای افزایش رضایتمندی اجتماعی، پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و جلب مشارکت‌های مردمی است.

شهردار شیرین‌سو با تأکید بر لزوم مساعدت و تسهیل‌گری توسط نهادهای اداری برای توسعه اقتصادی، کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به‌نام سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، در راستای عمل به منویات معظم‌له و همراهی و مساعدت قانونی مسئولین با مردم در اکثر مؤلفه‌های تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری افزایشی نداشتیم و در پرداخت عوارض برخورداری از تخفیف و شرایط تقسیط قائل شده‌ایم.

به گفته موسوی امروزه مشکلات و نارسایی‌های مالی برای اداره امور شهری از مشکلات شهرداری‌ها است، بااین‌وجود رعایت حال مردم و درک شرایط اقتصادی خانواده‌ها و نیز جلب رضایت و مشارکت همیشگی مردم حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به نقش مردم در پیشبرد اهداف شهرداری و نقش شهروندان در پیشرفت و آبادانی شهرها، گفت: پیچیدگی مدیریت شهری و پدیدار شدن چالش‌ها و معضلات جدید شهری، مدیریت شهر را بدون مشارکت بخش خصوصی، نهادهای اجتماعی و سایر آحاد مردم غیر ممکن کرده و ایجاد آرامش و آبادانی شهرها در گرو همکاری بین شهروندان و شهرداری‌ها است.

شهردار شیرین‌سو ادامه داد: شهرداری برای همراهی با مردم، افزایشی در تعرفه‌ها اعمال نکرد؛ بنابراین از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود با پرداخت به‌موقع عوارض و با همکاری و همیاری، شهرداری را در اجرای برنامه‌ها یاری کنند تا شهری آباد و درخور شأن مردم شریف شیرین‌سو بسازیم.

وی در پایان ضمن اشاره به پروژه‌های در دست اقدام شهرداری، بیان کرد: عوامل شهرداری شیرین‌سو تمام همت خود را به‌کار گرفته تا همه پروژه‌ها را تا قبل از شروع به‌کار دوره جدید شورای اسلامی شهر تحویل مردم شریف کنند و یا به پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برسانند.

شناسه خبر 40430