شناسه خبر:41219
1400/3/6 09:16:50

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اهدای 10 میلیارد ریال تجهیزات به مراکز فرهنگی و هنری خبر داد.

صبح روز گذشته با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع و نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تجهیزاتی با ارزش بیش از 10 میلیارد ریال به مراکز فرهنگی و هنری استان اهدا شد.

احمدرضا احسانی در حاشیه این مراسم با بیان آنکه این تجهیزات در اختیار ادارات شهرستان قرار گرفته و بخشی از نیازهای مراکز را رفع می‌کند، گفت: براساس بررسی‌های انجام‌شده این تجهیزات بنا به نیازهای هر شهرستان خریداری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هدف ما بهره‌برداری حداکثری از امکانات است، ازاین‌رو سال گذشته بخشی از تجهیزات را بازسازی کردیم و در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری قرار دادیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: در سال 99 با پیگیری‌های انجام‌شده اعتبار قابل توجهی برای تعمیر و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی جذب شد که در کنار تعمیر و نوسازی مجتمع‌ها، بیش از یک میلیارد تومان هم تجهیزات برای مجتمع‌ها خریداری شد.

داوود ابوترابی افزود: این تجهیزات شامل دوربین، لپ‌تاپ، دوربین‌های مداربسته، آبسردکن، میز و صندلی، کامپیوتر و غیره است و اموال اسقاطی و بدون استفاده مجتمع‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها نیز جمع‌آوری شده و سامان‌دهی شد.

وی درخصوص جذب اعتبار برای سایر بخش‌ها ازجمله بخش عمرانی یادآور شد: امسال پروژه مجتمع فرهنگی هنری فامنین دو میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد، پروژه موزه هنرهای معاصر هم با 5.5 میلیارد تومان اعتبار جدید درحال فعالیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌ کل ارشاد همدان افزود: مشاور تالار بزرگ شهر و سالن یک‌هزار و 200 نفری هم انتخاب و کارهای آن آغاز شده و امیدواریم امسال شاهد اتفاقات خوبی در حوزه پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری باشیم.

شناسه خبر 41219