شناسه خبر:42105
1400/3/29 09:17:55

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محمدباقر سلگی اظهار کرد: مأموران یگان پلیس آگاهی شهرستان ملایر با اشراف اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از فعالیت تعدادی ماینر قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان باخبر شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این مکان، مجموعاً تعداد هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که درحال استفاده بودند را کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر از همکاری مجدانه دستگاه قضائی و اداره برق با پلیس ملایر در شناسایی و برخورد مؤثر با این طیف افراد سودجو، گفت: با برآورد کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف‌شده یک میلیارد ریال اعلام شده است.

وی در ادامه از انهدام باند سارقان منزل و کشف 20 فقره سرقت به ارزش 30 میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به‌وسیله یک دستگاه خودروی سواری تغییر پلاک داده شده از یکی از استان‌های هم‌جوار در ساعتی خاص به ملایر آمده و اقدام به سرقت منازل خالی از سکنه کرده و بلافاصله شهرستان را ترک و اقدام به فروش اموال مسروقه می‌کردند.

سلگی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی و به‌کارگیری شگردهای پلیسی محل اختفای سردسته این باند سرقت که فردی سابقه‌دار بود، در یکی از استان‌های هم‌جوار شناسایی و نام‌برده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

شناسه خبر 42105