شناسه خبر:42812
1400/4/12 09:11:14

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت مسئولان کشور باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن طاهری در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه تنها راه سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها در تقوای الهی است اظهار کرد: هر کس در راه خدا و رعایت تقوا قدم بردارد از تمام مشکلات و گرفتاری‌ها رها می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز، انسان را از ظلمت نجات می‌دهد و به سوی روشنایی و سعادتمندی رهنمون می‌سازد گفت: باید نسبت به اقامه نماز اول وقت در جامعه توجه بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه موقت همدان در ادامه سخنانش با تأکید بر لزوم حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع اضافه کرد: مسوولان در هر جایگاهی در مقابل مردم و حل مسائل و مشکلات آنها مسئول هستند و باید در راستای خدمت صادقانه به رمدم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال پاداش بزرگی برای افرادی که گره از کار مردم بگشایند در نظر گرفته است گفت: یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی توجه به توصیه‌ها و فرامین مقام معظم رهبری است.

طاهری یکی از راهکارهای حل مشکلات معیشتی و اشتغالزایی جوانان را در برنامه‌ریزی و همراهی مسوولان، حمایت از تولید داخل و توجه به ظرفیت کشور برشمرد و خواستار توجه به این مهم شد.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات دست‌اندرکاران مقابله با کرونا، از مردم خواست نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را یک ضرورت دانست و گفت: مردم از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کرده و در ریشه‌کن کردن این بیماری، مسوولان را یاری کنند.

شناسه خبر 42812