شناسه خبر:42904
1400/4/13 10:22:39

چرا می‌گویند در همدان وضعیت نزدیک به قرمز است، مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند و بازهم تا می‌توانند در خانه بمانند؟ درحالی که کلی مسافر در شهر هست؛ اگر قرار به کمک و همکاری برای از بین بردن ویروس است، چرا مسئولین جلوی ورود مسافر به شهر را نمی‌گیرند؟ درصورتی که هر موج شیوع در همدان پس از ورود خیل مسافران بوده است!

من تازه عقد کرده‌ام و مدتی است که با همسرم به دنبال گرفتن وام ازدواج هستیم، اما بانک‌ها خیلی ایراد می‌گیرند و اصلاً با زوجین همکاری نمی‌کنند. از طرفی دائماً ترویج می‌شود که جوانان ازدواج کنند، این گفتار با این کردار هم‌خوانی ندارد.

بنده یک دوست‌دار طبیعت هستم، می‌خواهم از این صفحه روزنامه سپهرغرب استفاده کرده و از مردم خواهش کنم که در طبیعت زباله نریزند؛ مسئولین نیز برنامه‌هایی برای فرهنگ‌سازی داشته باشند. همچنین لازم است اقداماتی جهت پاک‌سازی طبیعت درنظر بگیرند، از زمانی که تله‌کابین ساخته شد، غیر کوهنوردان و برخی از آنان که کوه و طبیعت بکر برایشان با قهوه‌خانه و سفره‌خانه فرق نمی‌کند هم پایشان به دشت میشان باز شده که متأسفانه در دل طبیعت بکر این منطقه شاهد عمل ضد فرهنگی کشیدن قلیان، ریختن زباله و برخی رفتارهای عجیب دیگر هستیم، به‌راستی چه باید کرد؟!

شناسه خبر 42904