شناسه خبر:42946
1400/4/14 09:54:10
ادامه حواشی برگزاری کنکور در لرستان؛

واکنش پلیس راه به توضیحات دانشگاه لرستان

سپهرغرب، گروه خبر: به دنبال ارائه توضیحات روابط عمومی دانشگاه لرستان درخصوص پیاده‌روی داوطلبان کنکور در مسیر سخت دسترسی به محل آزمون و انداختن توپ تقصیر در زمین پلیس راه، رئیس پلیس راه نیز جوابیه داد.

به دنبال انتشار فیلم پیاده‌روی مسیر سخت محل آزمون داوطلبان کنکور در مرکز لرستان و انتقادات داوطلبان و خانواده‌های آنان، روابط عمومی دانشگاه لرستان توضیحاتی ارائه داد و توپ تقصیر را به زمین پلیس راه لرستان انداخت.

در ادامه ماجرا از سوی پلیس راه استان نیز توضیحاتی درخصوص مشکل ایجادشده برای داوطلبان کنکور تجربی در مرکز لرستان ارائه شد.

رئیس پلیس راه لرستان طی سخنانی در پی جوابیه روابط عمومی دانشگاه لرستان مبنی بر قصور پلیس راه در اجرای تمهیدات ترافیکی در حوزه‌های برقراری آزمون سایت مرکزی دانشگاه لرستان واقع در کمالوند، اظهار کرد: برحسب وظیفه ذاتی و در اجرای مصوبات شورای تأمین شهرستان جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی تعداد سه تیم گشت از پلیس راه استان به ورودی دانشگاه لرستان اعزام شده و هیچ‌گونه گره ترافیکی در جاده و ورودی دانشگاه وجود نداشته است.

سرهنگ مصطفی دالوند ادامه داد: در داخل محوطه دانشگاه به‌دلیل ترافیک خودروهای مراجعین گره ترافیکی به‌وجود آمده بود و با توجه به اینکه ورود به محوطه دانشگاه خارج از حوزه کاری پلیس بوده، می‌بایست از طریق مسئولین و حراست دانشگاه تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص اندیشیده می‌شد.

وی افزود: بااین‌حال با اعلام حراست دانشگاه به عوامل پلیس راه مستقر در ورودی دانشگاه، تیمی از پلیس راه به داخل دانشگاه اعزام و در جهت رفع مشکل ترافیک اقدام شد.

شناسه خبر 42946