شناسه خبر:42989
1400/4/15 09:30:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اعزام بیش از هفت هزار دستگاه کامیون از این استان به بندر امام خمینی (ره) برای جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی خبر داد.

فریبرز کرمی دراین‌باره اظهار کرد: با توجه به اهمیت جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در کشور و براساس برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تأمین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) در سال جاری هفت هزار و 140 دستگاه ناوگان حمل‌ونقل کالا از استان کرمانشاه به مقاصد اندیمشک، شوش، دزفول و بندرامام خمینی (ره) برای حمل کالای اساسی و نهاده‌های دامی اعزام شده است.

وی گفت: به‌منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی براساس هماهنگی انجام‌شده از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی (ره) برای شرکت‌های حمل‌ونقل استان فراهم شده است تا ناوگان حمل‌ونقل کالای استان‌ها بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: برای انجام هماهنگی‌های بیشتر، جلساتی برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) با مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، پلیس راه، شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل کالای استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی گفت: به‌منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا (به‌استثنای شرکت حمل‌ونقل فعال در بخش سیمان، فرآورده‌های نفتی، ترافیکی و فوق سنگین) از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو و کنجاله سویا فراهم شد.

شناسه خبر 42989