شناسه خبر:43421
1400/4/24 16:37:36

 بنده دانشجو هستم و به وام نیاز فوری داشتم، اما پس از مراجعه به بانک، با قوانین پیچیده همچون لزوم داشتن سپرده و ضامن‌های کارمند و غیره مواجه شدم و از گرفتن وام صرف نظر کردم، درصورتی که به‌شدت به آن نیاز دارم.

 من جوانی هستم که باید به فکر سلامتی و زیبایی خود باشم، اما برای مثال جهت انجام کار دندان، نمی‌توان به دندانپزشکی‌ها نزدیک شد! قیمت‌ها و هزینه‌ها سرسام‌آور است. باید فکری برای این موضوع بشود، چون خود من وقتی می‌بینم نمی‌توانم دندانم را درست کنم و پول آن را ندارم، مجبورم آن را بکشم که بی‌شک هم در زیبایی‌ام و هم در سلامتیم تأثیر بدی دارد.

 مادری هستم که نگران سلامت روان فرزندم هستم، بچه‌های این دوره و زمانه به بازی‌های سالم و مفرح در طبیعت و فضای باز علاقه ندارند، دائم سرشان در گوشی موبایل است و یا درحال بازی‌های کامپیوتری هستند، صددرصد این موضوع یک آسیب و معضل است که باید برای آن توسط مسئولین فرهنگی چاره‌ای اندیشیده شود.

 بنده پدر یک خانواده چهارنفره هستم که شغلم آزاد بوده و این‌روزها خیلی تحت فشار مخارج سنگین و از طرفی کاهش درآمد با وجود بیماری کرونا هستم؛ مدیرانی که از دستشان کاری برمی‌آید، دریغ نکنند تا ما شرمنده زن و فرزند خود نشویم.

شناسه خبر 43421